Sunday, February 11, 2007

قالّك تاج


أنا أول مرة أقع في ترب التاج دة.. بس ع العموم إشطة.. أما نشوف الناس دي عايزة مننا إية
__________________


اية اللي حيحصل لايميلك لما تموت ؟
مش عارف الصراحة.. متهيألي لما أموت مش هتبقى دي المشكلة اللي بتواجهني

اديت الباس وورد لحد قبل كده؟
لأ طبعاً

لو اه كانت طبيعة علاقتك بيه اية؟
ما قلنا لأ

اسمك؟
أحمد أنور

اسم الدلع المشهور في وسط اصحابك؟
أنور.. و ساعات أنّو.. غير كدة بيبقى في الألقاب المطاطية.. المطاطية اللي هي ممكن تتقال لأي حد.. زي: (برنس و كبير و شقيق و بوب) و كدة يعني

عمرك؟
ماشي في ال 22

برجك؟
الأسد

مجالك او مجال دراستك ؟
هندسة.. عمارة

شخصيتك نوعها اية؟
متقلبة التنيييييييييييييييييييين.. مريض من الأخر

السفر بالنسبة لك؟
متعة.. حتى لو كانت أبو أتاتة

المود بتاعك؟
متقلب برضة (راجع سؤال الشخصية).. بس حالياً في سنّة تفاؤل.. إستر يااااااااا رب

وقت فراغك بتعمل فيه اية؟
مافيش حاجة إسمها أنا الساعة كذا بعمل كذا.. أنا عن نفسي بحب أرسم أو أكتب بس وقت ما يجيلي مزاجي مهما كان ورايا حاجات.. بلاش وقت فراغي بقي و حوارات ماما سامية دي

الاكلة المفضلة؟
الأكل نفسه شئ مفضل عندي

الصفات اللي خدتها من بابا؟
في ناس رأيها إن أنا شبهه.. بس

الصفات اللي خدتها من ماما؟
أي حاجة كويسة فيّا

اكتر 6 حاجات بتكرهها؟
الحموضة
الحر
الغباوة
الكلام الكتير.. أو بمعني أصح الأي كلام الكتير
الزحمة
الأنانية
قناة ميلودي

اكتر 6 حاجات بتحبها؟
ماما
اللي بيعمل أكتر ما بيتكلم
الهدوء
البسلة بالجزر
ولاد إخواتي (الخال والد برضة)
الفلوس

الشغل بالنسبة لك؟
رعب.. خايف من اليوم اللي يتطلب مني أطبّق اللي إتعلمته

اية الكومبيوتر والانترنت بالنسبة لك؟
طفرة.. ثورة.. حاجة كدة هايتقسّم التاريخ قبلها و بعدها زي إختراع الكتابة و الثورة الصناعية
__________________

الحقيقة أنا كنت إنشغلت حبة كدة في الأجازة.. و ماكنش في حاجة في دماغي برضة.. فالتاج دة جه مصلحة الصراحة.. ع العموم مشكرين يا حاج كلمة.. و نايس تاج يا رجالة

7 comments:

Elsede3' said...

2allak el akl nafso 7aga mofadala 3andy
2allak bardo nice tag, di zay last song ya shabab???

frozen love said...

راجع سؤال الشخصية

fsltny ya 2alshhhh...lol
we 2alak elbsla belgzr...we nice tag...loooool

l2 bgd b2a...egabtk gamda bs 2tma 7ba..bs 3gbny b2a eny eltarekh hyt2sm 2bl we b3d elcomputer

Maat said...

lool

question : 2ayna taka3 Abo Atata ?

عبده الكرف said...

EL Sede3':
akeed bahazzar y3ny.. enta aktar wa7ed 3aref enny yadooooob bakol 3shan a3eesh :$
w b3deen esmaha last track ya shabab...

Frozen love:
a3melloko a y3ny el as2ela mortabeta be ba3d w ana ensan monazzam be tab3y :D

Maat:
taka3 shamal shark berket el 7ag

pegasus said...

لو انا عملت كوبي وبست للبوست دة عندي هلاقي 90% من كلامك ينفع يكون عني
خليك كدة على طول يابني

عبده الكرف said...

sa3at kteer el wa7ed bey2ra 7agat bey7es en howa elly katebha..
howa ana mesh nawy at3'ayar b3deen y3ny bas bardo mesh 3aref y3ny a afdal keda 3la tool :D
thnx pegasus

Unknown said...

bgd i like it,, hwa fe3lan a ha y7sal le my account ama amoot?? we my facebook account??? we ya tra ha yfdl al nas y2ro el 7agat elle ana sent them 3ala el funwall,, we ytfrgo 3aleha we a5od ana fe znoob.......!!!!!
ya nhar eswed... allah y5rbetak :D